Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Meer merkbeleving voor één van de grootste opleiders van Nederland.

DON Opleidingen heeft zich over de jaren ontwikkeld van éénmansrijschool naar een écht opleidingsinstituut, met drie locaties verspreid over Nederland en meer dan honderd (beroeps)opleidingen. DON Opleidingen heeft als doel een leidende positie op de Nederlandse markt in te nemen, en is daarom in 2022 een strategisch partnership aangegaan met Digital Impact. De eerste stap binnen dit partnership was het vernieuwen van de website. De kernpunten hierbij waren: het verzorgen van een naadloze klantreis, beter organiseren van de grote hoeveelheden data, maar vooral het uitstralen van merkbeleving en het échte DON-gevoel: professioneel met een zeer persoonlijke aanpak!

Lees verder

Onze services

Analyse & Strategie
Maatwerk website
Maatwerk webshop
Online marketing
ERP-integratie
CRM-integratie
UX Design
UI Design

Bekijk de website

De nieuwe digitale wereld van DON Opleidingen.

DON Opleidingen telt anno 2023 meer dan 100 medewerkers, maar heeft altijd haar identiteit en karakter behouden: een hecht familiebedrijf met een persoonlijke aanpak en een trouw team. Digital Impact heeft een website gebouwd die de DON identiteit ademt én een naadloze klantreis voor de bezoeker verzorgt, van binnenkomst op de website tot aankoop van een opleiding of cursus, volledig geïntegreerd met de ERP en CRM systemen van DON.

Ook jouw idee bespreken?

De "DON merkbeleving".

DON is ondanks zijn grootte en verscheidenheid aan opleidingen een kleinschalige organisatie met een zeer persoonlijke aanpak. Een professionele maar informele omgeving waar wordt gewerkt en geleerd met een lach. De nieuwe website legt de nadruk op gezichten en verhalen van échte medewerkers, minder drukte en een tone-of-voice meer passend bij de communicatiestijl van de DON'ers.

Een naadloze klantreis.

Naast het overbrengen van de DON identiteit is het verkopen van opleidingen één van de hoofddoelen van de website. De oude website had een wildgroei aan pagina's, met als gevolg dat de klantreis zeer ingewikkeld was. Het aankoopproces hebben we vereenvoudigd door orde te scheppen in het aantal pagina's en het webshopproces, van binnenkomst tot aankoop, te integreren in de website om zo een naadloze klantreis te faciliteren!

 

Gemakkelijk opleidingen plannen met de cursuskalender.

Een van de uitdagingen van de vorige website was het ontbreken van een duidelijk overzicht van de aankomende opleidingen en cursussen. Door het implemeteren van een cursuskalender ervaren nu ook de oriënterende bezoekers met flexibele planningen een gestroomlijnder en gemakkelijker aankoopproces.

 

Impact maken
voor jouw bedrijf?

Wij helpen je graag bij jouw uitdagingen!

Afbeelding Patrick Bosters
Patrick Bosters

Digital Consultant