Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Maatwerk corporate website voor een sterkere merkbeleving.

De Nederlandse Zorg Bemiddelaar (DNZB) is een bemiddelingsbureau actief in de gezondheidszorg. Het doel van DNZB is om de zorg te verbeteren door zorgorganisaties en zzp'ers in de zorg aan elkaar te koppelen. DNZB is voortdurend op zoek naar de perfecte match tussen vraag en aanbod. Op deze manier kunnen zorgorganisaties op een persoonlijke, betaalbare en snelle manier de juiste zzp'ers vinden. Tegelijkertijd kunnen zzp’ers diensten vinden die aan hun wensen voldoen, met meer vrijheid en administratieve ondersteuning.

Lees verder

Onze services

Analyse & Strategie
Maatwerk website
UX design
UI Design
Digital marketing strategie
Google Ads
Social media marketing

Bekijk de website

Personalisatie voor verbinding met zorgprofessionals.

De Nederlandse Zorg Bemiddelaar is continu in ontwikkeling. Daar hoort een innovatieve en dynamische uitstraling bij. Daarom hebben Digital Impact en DNZB de handen ineen geslagen voor de ontwikkeling van een nieuwe corporate website. Ons doel was duidelijk: de website een persoonlijkere uitstraling en meer emotie meegeven, om zo zzp'ers in de zorg, zorginstellingen en potentiële medewerkers nog meer te binden aan de organisatie. We ontwikkelden daarom een geheel vernieuwde corporate website met een sterk verbeterde gebruikerservaring.

Ook jouw idee bespreken?

Gepersonaliseerde gebruikerservaring voor zorgprofessionals.

Digital Impact heeft een gepersonaliseerde gebruikerservaring gecreëerd voor de doelgroepen van DNZB. Door het inzetten van specifieke landingspagina's voor zzp'ers in de zorg, zorginstellingen en potentiële medewerkers, is de website persoonlijker geworden en sluit deze beter aan bij de wensen van de gebruiker. Zo heeft iedere gebruiker zijn eigen speciale plek op de website.

Een versterkt merkimago met échte mensen.

We hebben een sterker merkimago gecreëerd voor DNZB door het gebruik van foto's en video's van echte medewerkers, en de focus te leggen op het vertellen van hun persoonlijke verhalen. Dit heeft het merk menselijker gemaakt, en brengt een sterkere connectie tot stand met de bezoeker van de website. 

 

Maatwerk website

Personal branding en storytelling in de zorgsector. 

Echte mensen en persoonlijke verhalen maken de zorg menselijker. Door middel van personal branding en storytelling hebben we het merkimago versterkt en een menselijke touch gegeven aan de website. Zo zijn er bijvoorbeeld persoonlijke video's van zorgprofessionals te zien op de website, wat de bezoeker een beter beeld geeft van de mensen achter de organisatie.

Bezoek de site

Verbeterde mobiele gebruikerservaring, op ieder apparaat.

Een grote groep bezoekers van de corporate website van DNZB maakt gebruik van een mobiel apparaat. We hebben daarom gezorgd voor een optimale mobiele gebruikerservaring, waarbij toegankelijkheid op elk apparaat, waar dan ook, voorop staat. Zo is de website gemakkelijk te navigeren en te gebruiken, ongeacht je dit doet via je laptop, via je tablet of telefoon. 

Impact maken
voor jouw bedrijf?

Wij helpen je graag bij jouw uitdagingen!

Afbeelding Patrick Bosters
Patrick Bosters

Digital Consultant