Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Corporate website gekoppeld met PS in foodservice.

Van Oordt is onderdeel van de PortionPack Group, dat onder de vleugels van Europees suikermarktleider Südzucker opereert. Dat suikerstickje en koekje naast je koffie, het cupje jam in het hotel bij je ontbijt of een Mentos na het afrekenen van je eten. Veel van deze producten worden ontwikkeld door Van Oordt. Een gamma aan portieverpakkingen en verkopen aan grossiers en eindklanten in foodservice en retail. Voor de ontwikkeling van de nieuwe corporate website was duidelijke communicatie en een fijne klantreis in de oriëntatie voor klanten is dus essentieel!

Lees verder

Onze services

Analyse & Strategie
Maatwerk websites
UX Design
UI Design
PS in foodservice integratie

Bekijk de website

Corporate website: Van Oordt The Portion Company.

In 2021 kwam Van Oordt bij Digital Impact met de vraag om als onderdeel van de samenvoeging van de twee bedrijven Elite en Van Oordt, één gezamenlijke, internationale website te ontwikkelen. Om dit te realiseren hebben we tijdens de ontwikkeling van de nieuwe corporate website van Van Oordt onder andere gebruik gemaakt van duidelijke customer journey mapping en daarbij specifieke focus gelegd op conversie-optimalisatie. Het eindresultaat is een corporate website naadloos passend bij zowel de groepsidentiteit als de specifieke behoefte van de (internationale) doelgroep. 

Ook jouw idee bespreken?

0

Websites samengevoegd tot één

0x

Minder handelingen door API-koppeling

0%

Meer conversie door conversieoptimalisatie

Gebruiksgemak voor alle internationale doelgroepen.

Het was een flinke uitdaging om alle customer journeys goed te verenigen in één website. Van Oordt communiceert naar vijf branches met meer dan 100 producten. De complexiteit werd verhoogd door het feit dat per land sommige producten wel en niet aangeboden worden. Via het IP-adres en de browserinstelling achterhalen we waar een bezoeker vandaan komt en aan de hand daarvan wordt de websitecontent aangepast.

Geautomatiseerde productimport via API-koppeling.

Om het beheer van de producten op de website zo makkelijk mogelijk te maken hebben we het ophalen van productinformatie en alle mutaties die hierop plaatsvinden geautomatiseerd. We hebben een maatwerk API-koppeling ontwikkeld met PS in Foodservice, een internationale database met productinformatie van foodproducenten. Hierdoor wordt productinformatie opgehaald en op de juiste manier geplaatst in de website.

Makkelijk producten zoeken via slimme zoekfunctie.

De producten, daar draait het allemaal om. De producten hebben een centrale rol in de website. Producten kunnen niet online worden gekocht, maar het is belangrijk voor de oriëntatiefase van nieuwe en huidige klanten om een duidelijk overzicht te krijgen van alle producten. Van Oordt merkte namelijk dat niet alle klanten de diepte van het productportfolio kende. Daarom hebben we een slimme filter- en zoekfunctie geïmplementeerd, waarmee bezoekers snel tot het gewenste product kunnen komen.

 

 

 

Samen verder groeien.

Van Oordt heeft in Digital Impact een partner gevonden die proactief samenwerkt, strategisch advies geeft, en altijd betrokken is. Wij vormen ons als een maatpak om de organisatie heen en sturen precies daar waar dat nodig is. Zo bouwen we aan een langdurige samenwerking.